Sunday 22 October 2017

Best Trading System 2012


Hva kan handelshøyskolen gjøre for deg Bli med oss ​​for en gratis webinar Copyright kopi 2017 middot Alle rettigheter reservert middot Trading College middot VELT ADVARSEL: Du bør kun bruke penger du har råd til å miste, ettersom handel med finansmarkedene kan være risikabelt. Mens vi tar enhver forsiktighet for å gi de aller beste rådene, blir det ikke gjort krav eller underforstått om egnethet eller egnethet til noe formål. Trading College Ltd kan ikke ta noe ansvar for tap som oppstår ved vedtak eller manglende vedtak av råd eller informasjon. Alt materiale som er inkludert i denne tjenesten er den eneste Copyright of Trading College Ltd, og kan ikke deles eller reproduseres i noen form uten mindre skriftlig tillatelse er gitt av opphavsrettseierne. Gratis handelsvideoer Lær å handle Forex Training Video Gratis for bare begrenset tid - A VALUE OF 147 Hvor vil du at jeg skal sende videoen din Dette nettstedet bruker informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din. Du kan velge bort hvis du ønsker det, men siden vil ikke fungere riktig for deg. Godta Read MoreQQQ Alternativer og SPY Options Trading System Avdekket Options Trading System Hva du kan forvente: Desember 2015 Fange hopp i Bearish markedet August 2014 6 Signaler - 6 Vinnere Februar 2014 9 Signaler i en måned - Alle vinnere Januar 2013 Beste måned siden februar 2010 September 2012 Beste måned i 2012 Basert på premie mottatt for salgsmuligheter kort og på faktiske handler som automatisk handles av store meglere Auto-Trading Enkelhet i vårt handelssystem Vi gir alt som trengs: Navn på underliggende sikkerhet, Strike-priser, utløp Datoer, inn - og utgangspriser. (Klikk her for å se et eksempel på våre signaler). Desember 2006 Et ledende magasin - Working Money - har nettopp gitt ut en artikkel om NOS Avdekket Options Signalservice På kort tid har den nye NOS-tjenesten blitt akseptert, ikke bare av bred spekter av handelsmenn, men også media: i henhold til systemene Inntektsorientert tilnærming, nedtellingen siden desember 2004 har vært få og langt mellom. For eksempel, det var bare en mistehandel i 2006 som i denne skrivingen. Sitat Hvis du ikke er grådig med fortjenesten din, kan et inntektsrettet alternativsystem som dette være effektivt for alle nivåer av næringsdrivende. quotothard-Working Moneyquot - en uavhengig gjennomgang av avdekket Options Signals og MarketVolume proprietære teknologier. quotBarronsquot magazine, quot. produktet er vellykket fordi det er basert på markedsvolumteknologi og trendutsikt. Når du er på ferie, kan du bruke et automatisk handelssystem eller en rådgivning hvis kjøpssignaler konverteres til ordre hos en nettbasert megler. Det blir lettere å handle alternativer mens du er sol. quot Hvorfor ville en erfaren investor være interessert i å selge opsjoner? Kort mulighet Selgere har flere muligheter til å tjene penger enn alternativkjøpere. Husk at tid erosjon er et alternativ selgerens allierte. Som hovedregel kan opsjonsselgere tjene penger: Hvis markedet går i den forutsagte retningen, Hvis markedet beveger seg sidelengs, Selv om den underliggende sikkerheten beveger seg noe mot retningen av den korte posisjonen, kan salget av korte alternativer fremdeles føre til en fortjeneste på grunn av opsjonens erosjon av tidsverdi. En enkelt vinnende handel kan betale for medlemskapet i årene som kommer. DISCLAIMER. DENNE INFORMASJONEN ER BEGRENSET TIL UTBYGGENDE FORMÅL OG BEGRENSER IKKE EN FINANSIELL RÅD. RISIKO ER INVOLVERT I ALLE STYRENE AV PENGESTYRING. Avdekket opsjonshandel innebærer større risiko enn aksjehandel. Du må absolutt ta dine egne beslutninger før du handler på informasjon som er hentet fra dette nettstedet. Avkastningsresultatene som er representert på nettstedet, er basert på premien mottatt for salgsalternativene kort og reflekterer ikke margin. Det anbefales å kontakte megleren om marginkrav på avdekket opsjonshandel før du bruker informasjon på dette nettstedet. Bruk vårt quotTrade Calculator-kalkulator for å beregne vår tidligere ytelse i forhold til marginkravene, meglerprovisjonene og andre handelsrelaterte utgifter. Tidligere resultater er ikke en indikasjon på fremtidige resultater. Probable Grid Break-out Trading System (PGBTS) definert for større lønnsomhet på 40-50 per måned. Denne strategien er for: 1. De som har full tid Jobb. 2. De som elsker stressfri handel. 3. De som ønsker å nyte handel. 4. De som ikke liker diagrammer. 5. De som forexen har forrådt. 6. De som elsker å tjene stort overskudd på 20 i en handelsklasse på 4-8 timer. 7. De som har hjertet til å ta 9 påfølgende tap, vet fullt ut at de trenger 3 påfølgende gevinster til å bremse jevn. Jeg liker å dele denne Grid-strategien basert på to lokaler: 1. Den er basert på bremsing for lønnsomheten. 2. Rangerende marked er uunngåelig og bremsing gir oss høy lønnsomhet ved bruk av Risiko: Belønningsforhold for forhold: 1: 3. 1. Bestem valutaparet for å handle, f. eks. EURUSD, EURJPY, GBPUSD, GBPJPY etc. 2. Bestem gridnivåene. g.g. hver 10pips, 20pips, 30pips runde nummer etc. Råd for å velge gridnivå for et valutapar: For spred 1-3pips-grid 10pips eller merFor spred 4-6pips-rutenett 15-20pips eller mer etc. 3. I Risiko 1 eller 0,5 per trade. ie: SL: TP - 1: 3 eller 0,5: 1,5 4. Stoploss til Takeprofit ratio. Forhold 1: 3 f. eks: SL 20pips: TP 60pips for rutenett 20pips ELLER SL 10pips: TP 30pips for rutenettet 10pips. 5. Legg kjøpsstopp og Sellstop på hvert av dine bestemte gridnivåer med stoploss og ta fortjeneste på alle nivåer. Kort sikt TradersStrategy: 1. I Trade EURUSD 2. Mitt Grid nivå er 10pips runde nummer. 3. Min takeprofit er 30pips og stoploss er 10pips. Jeg risikerer 0,5 eller 1 per handel. 4. Jeg plasserer min Buystop 200pips (20 Trades) oppover og Sellstop 200pips (20 Trades) nedover. 5. Jeg gjentar prosessen hver dag ved å sette inn nye handler på nettet 10 pip på 7-8 timer GMT, 13 timer GMT og 18-19 timer GMT, avhengig av flyttingen av markedet. Hvis det er noen handel på eller kjører - Jeg angir nye handler på neste rutenett 10pips utenfor rekkevidden av inngang og nåværende pris for de nåværende handler. 7. På dager da markedet er trending, og jeg har gjort 5-20profit eller når prisen har gått over 100pips, satte jeg nye sett med handler på neste rutenett 10pips utenfor rekkevidden av inngang og nåværende pris for dagens handler. 8. På et varierende marked er tapene dekket av en bremse for lønnsomhet. Jeg har handlet på denne måten med høy lønnsomhet med en risiko på 1 per handel. I det minste kan du lage 10-15 ukentlige. Medium Term TradersStrategy: 1. I Trade EURUSD 2. Mitt Grid nivå er 20pips runde nummer. 3. Min takeprofit er 60pips og stoploss er 20pips. Jeg risikerer 1 per handel. 4. Jeg plasserer min Buystop 200pips (10 handler) oppover og Sellstop 200pips (10 handler) nedover. 5. Jeg gjentar prosessen hver dag ved å sette inn nye handler på nettet 20 pip på 7-8 timer GMT, 13 timer GMT og 18-19 timer GMT, avhengig av flyttingen av markedet. Hvis det er noen handel på eller kjører - Jeg angir nye handler på neste rutenett 20pips utenfor rekkevidden av inngang og nåværende pris for de nåværende handler. 7. På dager da markedet er trending, og jeg har laget 7-15profit eller når prisen har gått over 100pips, satte jeg nye sett med handler på neste grid 20pips utenfor rekkevidden av inngang og nåværende pris for dagens handler. 8. På et varierende marked er tapene dekket av en bremse for lønnsomhet. I det minste kan du lage 10-15 ukentlige. Long Term TradersStrategy: 1. I Trade EURUSD 2. Mitt Grid nivå er 100pips runde number. Grid nivå må være det samme som Ta fortjeneste. 3. Min Takeprofit er 300pips og Stoploss er 100pips. Risiko minst 1 per handel. 4. Jeg plasserer min Buystop 1000pips (10 Trades) oppover og Sellstop 1000pips (10 Trades) nedover. 5. Jeg gjentar prosessen i begynnelsen av hver uke ved å sette nye handler på rutenettet 100pips. Hvis det er noen handel på eller kjører - Jeg angir nye handler på neste rutenett 100pips utenfor rekkevidden av inngang og nåværende pris for de nåværende handler. 7. I uker når markedet trener vilt og jeg har gjort 10-21profit eller når prisen har gått 700pips-1000pips, satte jeg nye sett med handler på neste grid 100pips utenfor rekkevidden av inngang og nåværende pris på nåværende handler. 8. På et varierende marked er tapene dekket av en bremse for lønnsomhet. Lønnsomheten er ikke begrenset. 1. Du må trekke spredningen fra hver StopLoss. E.g. For nett er 10pips trading EURUSD med spredning av 2pips, SL: TP-10pips: 30pips Hver handel vil være 8pips SL og 30pips TP. For rutenett er 20pips trading EURUSD med spredning av 2pips, SL: TP-20pips: 60pips Hver handel vil være 18pips SL og 60pips TP. For rutenett er 100pips trading EURUSD med spredning av 2pips, SL: TP-100pips: 300pips Hver handel vil være 98pips SL og 300pips TP. 2. Rangerende marked: Hvis markedet ligger under størrelsen på din TP, må du angi handler utenfor utvalget. For nett er 10pips som handler EURUSD med SL: TP-10pips: 30pips og markedet ligger under 30pip. Sett deretter handler utenfor rekkevidden for en bremsing. For rutenettet er 20pips som handler EURUSD med SL: TP-20pips: 60pips og markedet ligger under 60pip. Sett deretter handlingene utenfor rekkevidden for en bremsing. For rutenett er 100pips som handler EURUSD med SL: TP-100pips: 300pips og markedet ligger under 100pip. Sett deretter handler utenfor rekkevidden for å få brems ut. Du kan Back-test lønnsomheten og handle på demo før du går livet. Meninger og positive bidrag er velkomne. Merk: Vennligst ikke selg eller publiser denne strategien igjen. Kan jeg spørre deg hvor lenge du utviklet systemer. Så langt jeg kan si dette vil ikke fungere. To store ulemper: Først på rebound dager mister du mange pips. På sidevei løsner du mindre, men også hvis det går i stykker, kan du miste mange pips hvis det kommer tilbake i Range igjen. Din kvote tradequot området vokse opp og dine tap også. Jeg prøvde noe sånt før, men jeg gir det en prøve. Jeg vil gi deg beskjed om resultatene (ca. 5 måneders backtest), takk for at du husker meg for den strategien. Dine observasjoner har rett. Å gjøre tap er en del av virksomheten. 1. Når markedet er sidelengs, mister du kun innen rekkevidde. Og gi fortjeneste når markedet bremser. 2. Når markedet er gjenoppbygging, kan du ikke bli fanget. Å gjøre stoploss-tider 2 av vår fortjeneste er bevisst for det formålet. En av de enkleste måtene å tjene penger i forex er å adlyde reglene for pengestyring strengt og motstå hverandres regel du har lært.

No comments:

Post a Comment