Thursday 2 November 2017

Forex Pris Action Skalpe Bob Volman Pdf Nedlasting


Ble medlem Jun 2012 Re: Bob Volman Pris Handling Scalping Ingen handler for meg i dag, men det var noen hoppet over dem. S1: Hopp over IRB-oppsett. Diagrammet starter med en liten nedtrend, hvorpå okser går inn i 4 pip over 80-nivået. Etter en falsk pause i 20EMA, klarer oksene å bringe priser innen 3 pip på 1,2300-nivået. De prøver tre ganger å angripe 00 sone (1,2,3), men de feiler. Vi kan tegne en linje med disse tre toppen, men vi har ikke mye av bunnbarrieren enda. Etter den tredoble toppen begynner bjørnen å bøye musklene sine. Bring prisene ned 80 nivå, ta ut tidligere støtte. Tyrene arent ferdig, og de tjener bjørnene en falsk pause (4). Bjørnen holder seg ved lavere og lavere nivåer mens oksene kjøper på samme nivå av støtte (5 og 6). Somethings må gi. Enten tyrene innser at de mister at bjørnene får kalde føtter og mislykkes ved å bryte bunnbarrieren. Jeg ble ganske overrasket da oksene klarte å komme seg ut av det presset. Jeg var klar til å bytte pause i bunnbarrieren. Men etter at tyrene klarte å unnslippe bjørnenes grep, byttet jeg raskt til en nøytral visning. Jeg var ikke sikker på hvem som vinner, så da dette oppsettet ble dannet valgte jeg å hoppe over det. S2 og S3: Hvis dette spekteret hadde dannet noe annet sted, ville jeg nok ha tatt disse handlene. Jeg hoppet over dette perfekt bra intervallet fordi jeg finner handel rett under et 00-nivå for å være vanskelig. Jeg har blitt brent noen ganger før. Dømmer etter den langsomme prishandlingen tidligere, tror jeg ikke at tyrene ville kunne bryte 00-nivået vellykket. Ville det være lettere for dere å lese om jeg hadde analysen min på diagrammene selv som hva Kalp gjør? Re: Bob Volman Pris Handling Scalping Noen gode analyser der BLS, jeg er også forsiktig på runde nummernivåer og foretrekker å vente på å se om det er noen følge gjennom ytterligere bekreftelse før du setter handel på. Jeg personlig liker kommentarene dine separate til diagrammene som du skriver litt som Bob (som er flott), og det kan bli rotete hvis du legger alt på et diagram. Sist redigert av Kalp 9. juli 2012 kl 19:18. Re: Bob Volman Price Action Scalping E1: Denne andre Break-oppsettet virket bare ikke. Trenden var bearish og tilbaketrekningen trakk om lag 60 av den siste svingen ned. Prisene stalled under 20EMA perfekt. Det eneste du måtte bekymre deg for var mulig støtte på 60-området, men siden det ikke var synlig på diagrammet, valgte jeg å ignorere det. S1: Dette BB-oppsettet var fint, men siden det var en mothandel, valgte jeg å hoppe over det. Jeg kunne ikke se noen overbevisende ledetråder i diagrammet som foreslo at trenden var omvendt (ingen klare reverseringsmønstre). S2 amp S3: Denne SB oppsett selv hvis det er fint, men forholdene virker ugunstige for meg. Prisene går om lag 46 av siste sving av den første tilbaketrekningen, rett inn i den tidligere støtten, slått motstand fra blokken på S1. Den ugunstige delen av denne handel var synlig grafisk støtte (grønn linje). Mine bekymringer ble forsterket da prisene brøt gjennom den grønne linjen og straks trakk seg tilbake, noe som førte meg til å hoppe over S3 også (en DD-oppsett). M1: Prisene hoppet av et nivå av støtte etter 40 pip nedover bevegelse (1) og fortsatte å danne en mini dobbel topp (2 og 3). Det er ikke mye å gjøre av denne prisen til en annen bunn er dannet (4). Dette er en veldig merkbar dobbel bunn ting blir interessant. Jeg begynner med å lete etter tellerutviklingsmuligheter etter den falske pause (F). Hvis prisene kan holde seg rundt 80 nivå og sakte lage en klemme, ha en god motstands-RB-oppsett. Ting fungerte ikke slik, men jeg leter fortsatt etter en lang handel selv etter at prisene begynte å bevege seg bort fra 80-nivået. Jeg begynte å bli distrahert fordi prisene werent gikk min vei jeg kjeder meg. Jeg la ikke merke til at oksene ikke klarte å teste 80-nivået til pipen (5), og jeg la ikke merke til dette IRB-oppsettformularen. Med tanke på at tyrene ikke klarer å holde presset på bjørnene, tror jeg å ta denne pause var den riktige tingen å gjøre, til tross for den fremstående dobbelte bunnen (vi har trenden på vår side). Jeg tror dette eksemplet illustrerer en av Volmans poeng veldig bra, vi bør ikke forvente noe fra markedet. Alle forventninger gjør det, er skyen din dømmekraft og blind deg til andre muligheter. Vi bør holde et åpent sinn mens vi handler fordi alt kan skje. -5,5 pip for meg i dag. En ting som Id liker å notere er at jeg ikke alltid utarbeider dette mye mens jeg handler, selv om jeg prøver. Det meste av min analyse er gjort i ettertid, noe som gjenspeiler kjedsomheten og distraksjonen fra markedet på tidspunktet for handel (dårlig). Jeg tror å prøve å lage en fortelling om nåværende og overordnet prishandling, bidrar til å holde meg fokusert og hjelper meg å se hele bildet tydeligere. Det som noen ganger kan se ut som en ubegrenset prisaktion, vil faktisk ha mange nyttige ledetråder når det gjelder mulig retning hvis jeg bare tar tid til å lete etter dem. Fordeling eller scalping kan være en godt likt teknikk som involverer kort gap og likvidasjon av stillinger . Uttrykket raskt er unøyaktig, men det er vanligvis ment å skissere en tidsramme på omtrent 3-5 minutter, mens de fleste scalpers kan opprettholde sine stillinger i så lite sammen minutt. Klikk her for å laste ned et nytt handelsverktøy og strategi GRATIS. Populariteten til Forex ea scalping er født av sin oppfattede sikkerhet som en merkantilisme-vogue. flere handelsmenn hevder at siden scalpers opprettholder sine posisjoner i en rask periode sammenlignet med vanlige handelsmenn, er markedseksponering av et stempel langt kortere enn en trendfølger, eller kanskje hver dag handelsmann, og dermed sjansen for enorme tap som følge av robuste markedsbevegelser er mindre. Faktisk er det oppnåelig å si at den daglige stemplet bryr seg utelukkende angående budet, utfolder seg, mens ideer som trend eller variasjon ikke er veldig viktig for ham. selv om scalpers ønsker å ignorere disse markedsfenomenene, er de under ingen forpliktelse til å handle dem, fordi de bare gjelder de midlertidige perioder med volatilitet som er opprettet av dem. Avkastningen generert i hver posisjon åpnet av stempelet er typisk liten, men hyggelig fortjenestegruppe opprettet som gevinster fra hver lukket liten posisjonsområdet enhet kombinert. Scalpers don8217t ønsker å ta store risikoer, noe som tyder på at de er villige til å avstå gode fortjeneste muligheter til gjengjeld for beskyttelse av små, men hyppige gevinster. Derfor må stemplet være en pasient, flittig person WHO er villig til å delta, fordi frukten av hans arbeid oversetter til god fortjeneste over tid. Associate i Nursing impulsive, spennende karakter WHO søker øyeblikkelig tilfredsstillelse og mål å gjøre det stort med hver påfølgende handel er usannsynlig å oppnå noe, men frustrasjon mens mishandling denne strategien. Andre Søkte etter forex pris handling scalping pdf forex scalping pdf pris handling scalping pdf forex pris handling scalping bob volman pdf gratis nedlasting pris handling scalper pdf fraktal h4 strategi bob volman forex pris handling scalping av bob volman pdf forex pris handling scalping xb4 indikator mt4Thread: The bok. Forex Price Action Scalping av Bob Volman Opprinnelig postet av sean1963 Jeg vil sette pris på innspill fra erfarne forhandlere om denne boken. Jeg har lest det et par ganger, og jeg er klar for noe tilbakemelding. Forhåpentligvis kan jeg finne en enkel scalping methos som jeg kan handle NY åpent på daglig basis. Denne boken synes å ha fortjeneste og jeg har lest mange forskjellige innlegg på forumene. T Den vanskeligste delen jeg finner er faktisk å tro på innspill mottatt fra forskjellige handelsfolk. Jeg er ikke helvete på denne metoden, men det ser ut til å ha litt seriøs fortjeneste. Vennligst gi meg kommentarer og eller forslag til hvordan du kan fortsette i min søken for å finne en lønnsom stil. Jeg har ikke lest boken, men stor observasjon så langt som å tro på input mottatt fra forskjellige handelsfolk. Det er ikke at andre handelsfolk ikke vet hva de snakker om, men i noen tilfeller er det sanne: men for det meste fordi det i handel er aldri en alltid gjør dette eller gjør det alltid, eller aldri gjør dette eller aldri gjør det. Hva du får igjen i de fleste tilfeller er meninger basert på handelsmenn personlig forspenning, situasjon og erfaring. Det du trenger ikke bare å ha mer positive erfaringer i det lange løp enn negativt, er evnen til å se på hva som er faktum, mening eller B. S basert på informasjonen som finnes. Du kan gjøre dette ved å lære grunnleggende og praksis, praksis og praksis. Å scalping spesielt er det alle slags måter å hodebunn handel. Noen bruker flere indikatorer enn andre, noen bruker forskjellige tidsrammer, flere tidsrammer. Alle handler IMO har disse delene: Bevegelse oppover eller sidelengs Momentum sterk, svak eller flatcykel som begynner midten eller slutten tidligere støtte - og motstandsnivåer. Det er ikke problemet, problemet er at de alle kan måles mer enn en måte. Det du trenger å finne ut er hva som passer best for deg. Du gjør det ved å gjøre det du gjør: spør spørsmål, les innlegg, searh utube (stor hjelp) søk google. Jo mer du gjør det i begynnelsen, desto lettere blir det å gjøre avgjørelser basert på faktaalternativer og plukke minst av ondskapene. Prøv det, og du vil se de forskjellige utube-videoene du får når du søker på scalping forexmarkeder. God Luck Gp Opprinnelig postet av sean1963 Jeg vil sette pris på innspill fra erfarne forhandlere om denne boken. Jeg har lest det et par ganger, og jeg er klar for noe tilbakemelding. Forhåpentligvis kan jeg finne en enkel scalping methos som jeg kan handle NY åpent på daglig basis. Denne boken synes å ha fortjeneste og jeg har lest mange forskjellige innlegg på forumene. T Den vanskeligste delen jeg finner er faktisk å tro på innspill mottatt fra forskjellige handelsfolk. Jeg er ikke helvete på denne metoden, men det ser ut til å ha litt seriøs fortjeneste. Vennligst gi meg kommentarer og eller forslag til hvordan du kan fortsette i min søken for å finne en lønnsom stil. Hei Sean. Bob Volman boken hans er en av de få handelsbøkene som har fått plass på bokhyllen min. Ifølge Mike Bellafiore er de mest konsekvente handelsmenn, de som mestrer hodebenshandel. Til skalp vellykket er ikke basert på en metode, men en dyp dyp forståelse, quotfeelquot av markedet som gir deg indikasjon på hvilken metode som fungerer der og da. Så ordet fleksibilitet til markedet er et nøkkelord. Du nevner at du har lest boken et par ganger for å forstå, en slik bok krever mye arbeid å forstå. Svaret kan ikke gis i et forum, bare etter utallige timer foran skjermen gir deg den riktige dype forståelsen som svært få er i stand til å ta det harde trinnet. Opprinnelig skrevet av torulf39 Hei Sean. Bob Volman boken hans er en av de få handelsbøkene som har fått plass på bokhyllen min. Ifølge Mike Bellafiore er de mest konsekvente handelsmenn, de som mestrer hodebenshandel. Til skalp vellykket er ikke basert på en metode, men en dyp dyp forståelse, quotfeelquot av markedet som gir deg indikasjon på hvilken metode som fungerer der og da. Så ordet fleksibilitet til markedet er et nøkkelord. Du nevner at du har lest boken et par ganger for å forstå, en slik bok krever mye arbeid å forstå. Svaret kan ikke gis i et forum, bare etter utallige timer foran skjermen gir deg den riktige dype forståelsen som svært få er i stand til å ta det harde trinnet jeg ikke kjenner Mike, men jeg er enig med uttalelsen 100. Mine beste handler Jeg vet at jeg vil slå mitt mål før jeg noen gang til og med inn i markedet. Det er virkelig om å være i sonen. Og tar mye tid på skjermen og markedsundersøkelse å mestre. Det er derfor de mest håperne handlerne mislykkes fordi de tror det er en snarvei eller noen hemmelig kombinasjon av indikatorer som vil hjelpe dem.

No comments:

Post a Comment