Monday 6 November 2017

Forex White Label Kostnader


Introducing Broker (IB) vs White Label Hva er en IB En Introducing Broker (IB) er en enklere form for partnerskap mellom en person (eller et bedriftsfirma) og en Primary megler. Rollen som presenterer megler er å oppfordre kunder til Primary Broker. Ved å gjøre det, tjener en IB provisjon. - NFA Ordliste: Innføring av megler (IB) Et firma eller individ som søker og godtar futures bestillinger fra kunder, men aksepterer ikke penger, verdipapirer eller eiendom fra kunden. En IB må være registrert hos Commodity Futures Trading Commission og må bære alle sine kontoer gjennom en futures provisjonskjøpsmann på et fullt utgitt grunnlag. Prosessen med å henvende klienter til Primary Broker kan gjøres på flere måter, men nøkkomponentene i en vellykket IB-bedrift er å ha midler, kontakter og innflytelse på handels publikum. Hvem kan bli en vellykket IB: - investeringsselskaper, meglerfirmaer med en base av klienter - vellykkede enkeltpersoner, pengeforvaltere, investeringsrådgivere - eiere av finansielle nettsteder, handelslokaler, signaltjenester, diskusjonsfora, fora etc med god trafikk til besøkende - noen andre personer eller selskaper som ønsker å starte egen Forex virksomhet og er villige til å sette i god jobb og innsats for å oppnå mål. Prosessen med å søke om IB er enkel og krever å fylle ut en IB-applikasjon med Primary Broker og motta en unik Introducing Broker ID, referanselinker og salgsfremmende materialer for å starte oppfordring av kunder. Hvordan en IB fungerer Når en klient registrerer en konto hos Primary Broker via en henvisningslänk som inneholder en ID til Introducing Broker, eller når klienten målrettet nevner et IB-navn når en konto åpnes, mottar IB begge deler i begge saker. To vanlige typer kommisjonskonstruksjoner inkluderer et valg av: - en flat avgift for hver referert klient. Denne avgiften kan variere fra 50 til 400 til tider. - Spredning deling, hvor en IB hele tiden tjener en liten del av spredningen så lenge hans henvist kunde fortsetter å handle med Primary Broker. Hva er en hvit etikett En hvit etikett er et steg opp å sammenligne med IB. Et White Label-program vil passe kvalifisert og oppleve enkeltpersoner (eller selskaper) som vil bli Forex meglere og skape egne merkevarer i Forex-bransjen. - NFA Manuelle regler Hvit merking refererer til bruken av leasing av retten til å plassere leietakernavnet på og markedsføre en annen handelsplattform som egen og deretter overføre transaksjonen til utleier. I den typiske ordningen for etikettering har leietakerne ikke et kontraktsmessig forhold til, og faktisk kan ikke være klar over, firmaet som eier og driver plattformen. For regulatoriske formål er leietaker motparten til kundenes handler, og de tilhørende transaksjonene med utleier er separate transaksjoner mellom leietaker og leasinggiver for å sikre leasinggiverens forpliktelser. Fordelene ved White Label brokerageprogrammer inkluderer: - hurtigstart av online-virksomheten med omfattende kontinuerlig støtte fra Primary Broker - unngår kostnadene ved å sette opp og drive en fullstendig forretningsmodell, som krever lisensiering - å få førstehånds erfaring i virksomhet, forbereder seg på å drive egen egen uavhengig megling - arbeider med egne kunder, i stedet for å henvise dem, og å kunne styre egen virksomhet i større grad Hvordan en hvit etikett fungerer Å kjøre en hvit etikett megling er omtrent det samme som å kjøre en vanlig meglervirksomhet. Du vil holde et nettsted om dine meglingstjenester, en fullt fungerende handelsplattform, du setter din egen handelskreds og jobber med kundene dine: Åpne kontoer, godta innskudd med utbetalinger, overvåke rapporter osv. (Full White Label), eller la kontoadministreringsfunksjoner, inkludert innskuddssendringer til Prime Broker (Limited White Label). Den primære megleren er alltid klar til å levere en hvit etikett med alt som trengs for å starte virksomheten, til og med lage en ny nettside om nødvendig. I tillegg vil handelsplattformen bli merket med firmanavnet og logoen, og beskytte personvernet ditt med den primære megleren, slik at handelsmenn faktisk ikke kan vite hvem som er den virkelige eieren av plattformen. Hva en hvit etikett ikke kan kontrollere er: - valutasymboler tilgjengelig for handel - åpning og lukning av markedets handelstid - alt angående sikkerheten til systemet, som styres av den primære megleren. Den primære megleren vil drive en omfattende back-office-støtte, vil håndtere alle utgående rapporter og andre handelsrelaterte og administrative aktiviteter. En hvit etikett tjener inntekt fra hver enkelt kundehandel. Jo høyere handelsvolum White Label-klienter, jo høyere inntektsinntekter. Inntektsforsterkningskompensasjonsmodellene for de hvite etikettene er mer fleksible og har en rekke valgmuligheter å velge mellom, som vil bli spesifisert i White Label-partnerskapskontrakten. Utfordrere Ved bruk av dette nettstedet anses du å ha lest og godkjent følgende vilkår og vilkår: Følgende terminologi gjelder for disse vilkårene, personvernerklæringen og ansvarsfraskrivelsen og eventuelle eller alle avtaler: klient, deg og din refererer til deg, personen som bruker denne nettsiden og godtar vilkårene og betingelsene for selskapet. Selskapet, Oss, Vi og Oss, refererer til vårt firma. Parti, partier eller oss refererer til både kunden og oss selv, eller enten kunden eller oss selv. Alle vilkår refererer til tilbudet, aksept og betaling av betaling som er nødvendig for å gjennomføre prosessen med vår hjelp til Kunden på den mest hensiktsmessige måte, enten ved formelle møter med fast varighet eller på annen måte, for det uttrykte formål å møte Klienter trenger med hensyn til levering av Companys oppgitte servicesprodukter, i samsvar med og underlagt gjeldende engelsk lov. Enhver bruk av terminologien eller andre ord i singular, flertall, kapitalisering og / eller heshe eller de er tatt som utvekslingsbar og derfor som referanse til det samme. Vi er forpliktet til å beskytte personvernet ditt. Autoriserte ansatte innen selskapet på grunnlag av å kjenne grunnlag, må bare bruke informasjon samlet fra individuelle kunder. Vi gjennomgår kontinuerlig våre systemer og data for å sikre best mulig service til våre kunder. Stortinget har skapt spesielle lovbrudd for uautoriserte tiltak mot datasystemer og data. Vi vil undersøke slike handlinger med sikte på å påtale og eller ta sivile tiltak for å få erstatning for de ansvarlige. Vi er registrert i databeskyttelsesloven 1998 og som sådan kan eventuelle opplysninger om Kunden og deres respektive Kundeopplysninger sendes til tredjepart. Klientopplysninger betraktes imidlertid som konfidensielle og vil derfor ikke bli videresendt til noen tredjepart, bortsett fra Financial Magnates. hvis det juridisk kreves å gjøre det til de aktuelle myndighetene. Vi vil ikke selge, dele eller leie dine personlige opplysninger til noen tredjepart eller bruke e-postadressen din for uønsket post. Eventuelle e-poster sendt av dette firmaet vil bare være i forbindelse med levering av avtalte tjenester og produkter. Ansvarsfraskrivelse Utelukkelser og begrensninger Informasjonen på dette nettstedet er gitt på grunnlag av. I det omfang det er tillatt i henhold til loven, utelukker dette firmaet: Alle garantier og garantier knyttet til dette nettstedet og dets innhold, eller som er eller kan leveres av noen tilknyttede selskaper eller andre tredjeparter, inkludert i forbindelse med eventuelle unøyaktigheter eller utelatelser på denne nettsiden andor Companys litteratur og ekskluderer ethvert ansvar for skader som oppstår ut fra eller i forbindelse med din bruk av denne nettsiden. Dette inkluderer, uten begrensning, direkte tap, tap av forretninger eller fortjeneste (om tapet av slik fortjeneste var forutsigbar, oppstod i normalforløp eller du har rådet dette selskapet om muligheten for et slikt potensielt tap), skade forårsaket til din datamaskin, dataprogramvare, systemer og programmer og dataene derav eller andre direkte eller indirekte, følgeskader og tilfeldige skader. Finansmagnetene utelukker imidlertid ikke ansvar for død eller personskade forårsaket av uaktsomhet. Ovennevnte eksklusjoner og begrensninger gjelder kun i den grad loven tillater det. Ingen av dine lovbestemte rettigheter som forbruker er berørt. Vi bruker IP-adresser for å analysere trender, administrere nettstedet, spore brukerbevegelser og samle bred demografisk informasjon for samlet bruk. IP-adresser er ikke knyttet til personlig identifiserbar informasjon. I tillegg, for systemadministrasjon, registrering av bruksmønstre og feilsøkingsformål, logger våre webservere automatisk standard tilgangsinformasjon, inkludert nettlesertype, tilgangstidspost, e-postadresser og forespørselsadresse. Denne informasjonen deles ikke med tredjeparter og brukes kun i dette firmaet etter behov. Eventuelt identifiserbar informasjon relatert til disse dataene vil aldri bli brukt på noen måte annerledes enn det som er angitt ovenfor uten din eksplisitte tillatelse. Som de fleste interaktive nettsider bruker denne Companys nettside eller Internett-leverandør informasjonskapsler slik at vi kan hente brukerdetaljer for hvert besøk. Cookies brukes i enkelte områder av nettstedet vårt for å aktivere funksjonaliteten til dette området og brukervennlighet for de som besøker. Lenker til dette nettstedet Du kan ikke opprette en link til en hvilken som helst side av denne nettsiden uten vårt skriftlige samtykke. Hvis du lager en kobling til en side på denne nettsiden, gjør du det på egen risiko, og utelatelsene og begrensningene som er angitt ovenfor, gjelder for din bruk av dette nettstedet ved å koble til det. Lenker fra denne nettsiden Vi overvåker ikke eller vurderer innholdet på andre partys nettsteder som er knyttet til fra denne nettsiden. Meninger som er uttrykt eller materiale som vises på slike nettsteder, deles ikke nødvendigvis eller godkjennes av oss og bør ikke betraktes som utgiver av slike meninger eller materiale. Vær oppmerksom på at vi ikke er ansvarlige for personvernspraksis eller innhold av disse nettstedene. Vi oppfordrer våre brukere til å være oppmerksomme når de forlater nettstedet vårt for å lese personvernerklæringene for disse nettstedene. Du bør evaluere sikkerheten og troverdigheten til noe annet nettsted som er koblet til dette nettstedet eller besøkt gjennom dette nettstedet selv, før du gir deg personlig informasjon. Dette firmaet aksepterer ikke noe ansvar for tap eller skade på noe som helst måte, uansett hva som oppstår som følge av din opplysning til tredjepart av personlig informasjon. Opphavsrett og andre relevante immaterielle rettigheter finnes på all tekst relatert til Companys tjenester og hele innholdet på denne nettsiden. Alle rettigheter reservert. Alt materiale som finnes på dette nettstedet er beskyttet av USAs lov om opphavsrett og kan ikke reproduseres, distribueres, overføres, vises, publiseres eller sendes uten forhånds skriftlig tillatelse fra Finance Magnates. Du må ikke endre eller fjerne varemerker, opphavsrett eller annen varsel fra kopier av innholdet. All informasjon på denne siden kan endres. Bruken av dette nettstedet innebærer godkjenning av brukeravtalen. Vennligst les vår personvernpolicy og juridisk ansvarsfraskrivelse. Handel med valuta på margen gir høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Høy grad av innflytelse kan virke mot deg så vel som for deg. Før du bestemmer deg for å handle utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikovillighet. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør være oppmerksom på alle risikoene knyttet til valutahandel og søke råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Meninger uttrykt ved finans magnate er de av de enkelte forfattere og representerer ikke nødvendigvis oppfatning av Fthe selskapet eller dets ledelse. Finance Magnates har ikke bekreftet nøyaktigheten eller grunnlaget for noen krav eller uttalelser fra noen uavhengig forfatter: feil og utelatelser kan forekomme. Eventuelle meninger, nyheter, undersøkelser, analyser, priser eller annen informasjon på dette nettstedet, av Finans Magnates, dets ansatte, partnere eller bidragsytere, er gitt som generell markedskommentar og utgjør ikke investeringsrådgivning. Finance Magnates vil ikke akseptere ansvar for tap eller skade, inkludert, men uten begrensning, tap av fortjeneste, som kan oppstå direkte eller indirekte fra bruk av eller tillit til slik informasjon. Ingen av partene skal være ansvarlig for den andre for enhver manglende forpliktelse i henhold til en avtale som skyldes en begivenhet utenfor denne partens kontroll, inkludert men ikke begrenset til noen Guds lov, terrorisme, krig, politisk opprør, opprør, opprør sivil uro, handling av sivil eller militær myndighet, opprør, jordskjelv, flom eller annen fysisk eller menneskelig personlighet som ble gjort utenfor vår kontroll, noe som medfører at avtalen eller kontrakten ble sagt opp, eller som det med rimelighet kunne vært planlagt. Enhver part som er berørt av en slik begivenhet, skal straks underrette den annen part om det samme og skal bruke alle rimelige forsøk på å overholde vilkårene og betingelsene i en avtale som er inkludert heri. Hvis noen av partene ikke insisterer på strenge resultater av enhver bestemmelse i denne eller noen avtale eller at en av partene ikke har utøvd noen rett eller rette som det, han eller de har rett til, skal ikke utgjøre et frafall og skal ikke forårsake en reduksjon av forpliktelsene i henhold til denne eller noen avtale. Ingen frafall av noen av bestemmelsene i denne eller noen avtale skal være effektiv med mindre det uttrykkelig erklæres å være slik og signert av begge parter. Varsel om endringer Selskapet forbeholder seg retten til å endre disse betingelsene fra tid til annen slik det passer, og din fortsatte bruk av nettstedet vil bety at du aksepterer enhver tilpasning av disse vilkårene. Hvis det er noen endringer i vår personvernpolicy, vil vi kunngjøre at disse endringene er gjort på vår hjemmeside og på andre sentrale sider på nettstedet vårt. Hvis det er noen endringer i hvordan vi bruker Personlig Identifiserbar informasjon fra våre nettsider, vil det bli gjort beskjed via e-post eller post til de som berøres av denne endringen. Eventuelle endringer i vår personvernpolicy vil bli lagt ut på vårt nettsted 30 dager før disse endringene finner sted. Det anbefales derfor at du regelmessig leser denne setningen. Disse vilkårene inngår i avtalen mellom kunden og oss selv. Din tilgang til denne nettsiden og - forpliktelsen til en bestilling eller avtale indikerer din forståelse, samtykke til og aksept av ansvarsfraskrivelsen og de fullstendige vilkår og betingelser som er inkludert heri. Dine lovbestemte forbrukerrettigheter er upåvirket. Finansforstørrelser 2015 Alle rettigheter reservert Det du trenger å vite for å lykkes som en FX-hvit etikett Luis Sanchez ekspertinsikt (direktører) tirsdag 04.02.2014 14:05 GMT Man kan nøye påstå at utenlandsk valuta (Fx) er en ny investeringsaktivaklasse . Det kan betraktes som en nisje, og i det nåværende økonomiske økonomiske landskapet søker selskapene nye nisje - og inntektsøkende produkter: Fx blir stadig mer kjent som sådan. Utenrikshandel trer inn i nye markeder, spesielt de som tidligere ble ansett eksotiske. Den overordnede størrelsen på denne voksende markedet og den enorme etterspørselen som den for tiden befinner seg i, gjør det mulig for nye spillere å komme inn fruktbart. Nå er det en spesielt god tid (og kanskje enda et unikt vindu) for nye bedrifter å gjøre et fotavtrykk på valutamarkedet. Å lære å utnytte denne muligheten kan ikke skje gjennom standard akademiske midler. For det meste er det ingen skole eller universitet som gir spesialiserte grader i å oppnå hands-on valutahandel eller ledelsesøkonomi, så nesten alle vellykkede aktører i dette markedet har en tendens til å lære alt (fra A til Å) som de vet om realiteterne i utenlandsk valuta på jobben. Dette betyr at store, små og mellomstore Fx-selskaper i dag fungerer som universiteter og mesterskapere i Fx-industrien og er ansvarlige for den menneskelige kunnskapen på dette feltet. Krydrede utøvere på valutamarkedet skaper de nye realiteter (og høster de nye fordelene) i utviklingsfeltet. Det er ingen hemmelighet at tidligere ansatte fra en rekke FX-selskaper har av og til avvist andor samarbeidet for å åpne sitt eget vellykkede (eller mislykkede) nye Fx-selskap (e). Suksess er fortsatt mulig og vanlig fordi markedet er lønnsomt, etterspørselen er høy, og det er plass til en rekke forskjellige produkter. Så hvorfor ikke åpne din egen FX-megling For å svare på dette spørsmålet må du spørre deg selv og tilfredsstillende svare på det enda mer sentrale spørsmålet: Hvorfor vil en klient velge å åpne en konto hos meg Blant de mange forskjellige og gyldige svarene på dette spørsmålet, la oss nå fokusere på bare to. 1) Plattform og teknologi: Hvis jeg er i stand til å tilby en toppmoderne teknologi og plattform som gir kundene allsidighet og funksjoner som de verdsetter enn teknologien og plattformen (ene) som tilbys av andre meglere (konkurrenter), så jeg vil ha en kraftig spak for å tiltrekke seg markedsandeler vekk fra andre, mindre klientfokuserte spillere. 2) Sosial samhandling: Hvis jeg er i stand til å gi et solidt sosialt aspekt til kundene mine erfaringer på en daglig basis, vil jeg ha en tydelig og varig fordel. Begrepet sosial har mange betydninger i dagens verden. Alle betydninger (både ansikt til ansikt og høyteknologiskInternett-relatert) deler dette: de legger premieverdi på menneskelig-til-menneskelig utveksling av ord, informasjon og tilkobling. I dag blir samfunnet svært sterkt og er et MUST i menneskeliv behovet for å samhandle er sterk, og enda mer i enkelte kulturer. Hvis jeg er i stand til å gi sosiale funksjoner og sosiale verktøy og muligheter som megler (inkludert sosial handel og tilgang tonurturing av en ekte FX, så vil jeg ha en fordel og appellere at mange andre meglere og konkurrenter ikke har eller ikke prioriterer. Med disse Når du velger en hvit etikettløsning, er det et godt alternativ for en megler, og når er det ikke Som en påminnelse, fra tidligere artikler En megler kan hvit etikett en ny teknologi og plattformer (desktop, mobil og web-versjoner, for Mac, Linux eller et hvilket som helst operativsystem) ved å bygge på arbeidet til ofte større industrispillere. Som sådan kan en hviteløsningsløsning være fullt tilpassbar og skreddersydd for megleren (og til slutt hans klienter) i alle aspekter, inkludert rapportering, integrasjon, back office, trading book alternativer, og spesielle funksjoner som unike meglere og klienter trenger. Noen hvite etikettløsninger kommer til og med med ekstra funksjoner som en s 24-timers markedsstøtte, et treningsverktøy, bankkontoer, markedsføringsverktøy, depottjenester, FX-nettsamfunn, ekspertrådgivere, butikker og muligheten til å gi sub-hvite etiketter til andre. Som en person eller en gruppe investorer som vurderer å danne din egen meglerforetak, må du vurdere følgende valg når det gjelder å tilby en plattform hvor du skal betjene dine kunder (og gjennom hvilke de vil engasjere seg med alle markedsaktører og styrker): Vil Vi lager vår egen teknologi, eller 2) Vil vi utnytte en eksisterende teknologi (en hvit etikettløsning) og merke den som vår egen Lets undersøke viktige aspekter ved disse to alternativene: 1) Skape bruk av egen teknologi. Dette alternativet krever et stort team av kvalifisert IT-personell, en svært høy finansiell investering (100 millioner dollar), og mange år å utvikle og teste produktet (lett opptil 3-5 år). Et annet svært viktig aspekt ved dette alternativet er driftskostnadene. Dette alternativet krever løpende investeringer for å holde selskapet i gang og for å kontinuerlig utvikle og forbedre produktet, tilpasse brukeropplevelsen regelmessig og proaktivt for å møte de utviklende behovene til klienter og utviklende trender på markedet. Samtidig må du kunne tilby konkurransedyktig prising og jevn gjennomføring, mens du fortsatt er flytende og lønnsom nok til å bevege seg fremover komfortabelt. Å velge dette alternativet er en beslutning som krever meget flittig tanke, analyse og forberedelse før du hopper inn i den. Hvis denne flittige tanken, analysen og forberedelsen gir et Yeslets-svar, må vi sette oss opp for å kontinuerlig gi ytterligere nye verdier og pålitelighet for våre kunder, inkludert attributter som forekommer utenfor riket til en hvilken som helst standard handelsplattform. 2) Sosial samhandling: Uansett om du velger å lage din egen plattform eller merke din virksomhet under en hvit etikettløsning, må du prioritere å gi sterke sosiale bånd og verktøy til den nye kundebase du forventer å bygge. Selv med den beste teknologiske løsningen, hvis du ikke tilbyr nok samarbeids - og sosiale funksjoner og muligheter, risikerer du å miste nye kunder umiddelbart (eller styre dem andre steder før de selv kommer i gang med deg). Selv om du springer ut av en tradisjonell plattform, må du planlegge å legge til sosiale Fx-handel for å muliggjøre sterk sosial interaksjon mellom dine kunder. Hvorfor Trading blir stadig mer erfaren av mange mennesker som en karriere og som jobb. Traders bor på en annen måte enn de fleste som jobber normalt fra kl. 09.00 til 18.00. De jobber ofte alene, foran en dataskjerm. De mangler kollegaer som er fysisk tilstede, vannkjøler, og berikende ansikts-mot-ansikt-interaksjoner med andre mennesker. Siden valutamarkedet er åpent 24 timer i døgnet, finner de seg ofte dypt inne i sinnet, analyserer markedene og handelsutviklingen. Mange av disse handlerne mottar ikke eller foretar så mange telefonsamtaler som andre mennesker, og likevel opplever de ofte de samme psykologiske behovene å være sosiale som mennesker som har valgt andre mer konvensjonelle yrker og arbeidsliv. Siden handelsfolk ikke har så mange naturlige muligheter til å kommunisere med andre (organisk), må disse mulighetene opprettes og åpnes for dem og gjøres lett tilgjengelig for dem på plattformen som de gjør mesteparten av sitt arbeid på. Det er her forretningsmessig og menneskelig medfølelse kan kombinere for å skape en vinn-vinn for alle. Ved å tilby kundene dine et ekte fellesskap som er aktivert av teknologien og samfunnskulturen som du oppfordrer, kan forhandlere som er tilknyttet produktet, snakke, snakke og møte nye mennesker som opplever lignende arbeidsmessige sosiale situasjoner de kan snakke og snakke med hverandre om strategier, fellesadministrasjonsanalyse og diskutere hvilke nye faktorer som må vurderes for bestemte optimale handler eller andre problemer. Disse handlerne har ofte et psykologisk behov for å være en del av et samfunn i cyber-rom, slik at de ikke føler seg altfor isolert og alene. Så, hvis du ikke gir dem dette miljøet, vil de se etter det på et annet sted eller med en annen megler og risikoen for å miste disse personene ettersom kundene øker. Separat frabutrelatert tiltrengning og anskaffelse av nye kunder er det kritiske hensynet til å beholde dine eksisterende kunder. (Som du vet, er kostnaden for å skaffe en ny klient vanligvis langt, langt høyere enn kostnadene ved å holde en eksisterende klient glad og tilstede.) Her er tre teknologisk aktiverte måter som kan bidra til å øke klientens oppbevaring. (Motivator 1) som nevnt tidligere, tilby et fremtredende Fx-fellesskap kun tilgjengelig via din websitet. Unngå følgende meget vanlige standardscenario: En klient går til websiden din, laster ned demo-plattformen, åpner deretter sin konto, laster ned plattformen du har gitt ham , og begynner å handle. Siden denne klienten har en live konto og plattform som nå lastes ned, bygger han en ny vane med å bare handle direkte fra plattformen lokalt på datamaskinen, og han går aldri tilbake til websiden din og ser aldri hva som er nytt der (f. eks. Kanskje du har nye kampanjer og et nytt produkt eller ny informasjon som han kanskje trenger). For å unngå dette vanlige scenariet må du gi kunden noe som vil motivere ham til å regelmessig gå tilbake til nettsiden din, og tilby et Fx-samfunn er et perfekt eksempel på en slik motivator. Klienten vil logge inn på dette fellesskapet via din nettside rutinemessig. Teknologisk aktivert Motivator 2. Gi på din nettside pedagogiske videoer. slik at kundene dine kan gå og se dem når de trenger hjelp relatert til et bestemt emne. Teknologisk aktivert Motivator 3. tilby en nettbasert TV-feed med daglige videoer av markedsnyheter, analyser, produkter, rapporter og intervjuer som gir oppdatert informasjon for kundene dine å vurdere og bruke. Hvis du ikke gir produkter som snakker til disse nye trendene, vil du være i en konkurransedyktig ulempe. I min personlige mening er slike funksjoner et must og en svært viktig del av vellykkede meglerforretninger i midten av 2010-årene. For å lykkes må du tenke som en handelsmann (din klient), sette deg i skoene sine og vurdere hvilke behov han har. Så møt disse behovene. Gitt alle de nevnte, da når det gjelder å ta en beslutning om å utvikle egen teknologi eller å velge en hvit etikettløsning. Du vil kanskje ønske deg enda sterkere å vurdere hvit etikett som et eksepsjonelt kraftig alternativ. Muligheten til hvit etikett på plattformen og teknologien din i dag, utgjør enkelhet. Fremgangsmåten er: (1) Identifiser målmarkedet, og (2) Velg hvilken plattform og teknologi som skal brukes for å møte behovene til det målmarkedet. Det er flere alternativer tilgjengelig i dag som du kan velge. For eksempel, Jforex av Dukascopy Bank Saxo Bank Metaquotes Unitrader Integral Currenex og Sirix blant andre. Når den forutgående plattformsavgjørelsen er gjort, kan du (og må) skifte oppmerksomheten til de spesifikke teknologiske alternativene som er tilgjengelige for deg innenfor eller sammen med din valgte plattform. Basert på min personlige erfaring, i denne vurderingen, anbefaler Id å vurdere faktorer som: 1) Kostnad og implementeringstid. Hvor mye vil hele utviklingen av den hvite etiketten koste meg? Husk at vi snakker om et skreddersydd, egendefinert produkt, fullt merket til min business practicesneedsculture og til kundens behov fra plattformen gjennom rapporter. Hvilke typer engangs - og løpende kostnader bør jeg forutse: For eksempel vil jeg ha en utviklingsbetaling, pluss en månedlig støttekostnad, pluss en handelspris per million Hvor lang tid skal implementeringen ta? Vil det bli gjort i uker, måneder eller år Husk at du kan tilpasse og skreddersy produktet for deg, avhengig av regulatoriske krav, rapporteringsfunksjoner og det kulturelle markedet du målretter mot (inkludert språk). Noen leverandører kan ikke være store nok til å gjøre dette arbeidet i en rettidig moter i det hele tatt. I dette markedet, med det spesielle vinduet med muligheter tilgjengelig, vil du gjøre det beste å kunne starte virksomheten så snart som mulig. Du må allokere tid for å søke om lisens og organisere kontorstrukturen. Så: Tid og oppmerksomhet mot å anskaffe og optimalisere plattformen og teknologien må ikke være hodepine og må i stedet være en ekstremt fleksibel og vennlig prosess. Pengene (og tidene) du kan spare ved å velge riktig partner, kan brukes til å fokusere på forretnings - og markedsføringsformål. Din valgte hvit etikettløsning må ikke være en stor kostnad eller investering, og samtidig må det være det beste og beste produktet, fordi dette vil være din nøkkelberegning på kundene (for klientoppkjøp og klientoppbevaring). Andre hensyn: Vil dette alternativet også komme med likviditet Hvis ja, til hvilken pris Og også, kommer den med mobil handelsplattformer og webplattformer 2) Pålitelig teknologi. Hvilken teknologi understøtter og pryder plattformen du velger. Hvor raskt og pålitelig er teknologienes utførelse Det må være nøyaktig, stabil og rask. Er de mobile handelsfunksjonene opp til toppmoderne: kan en klient enkelt plassere og følge sine handler ved hjelp av plattformens mobile komponenter Hvilke mobile enheter og operativsystemer støttes Apple, Android, Windows Er søkemotoren for mobil på appen merket under navnet mitt på firmaet eller navnet på teknologifirmaet Husk at mobilhandel er fremtiden, og at skrivebordet til slutt skal erstattes, spesielt i enkelte kulturer og markeder som Asia, for eksempel hvor folk bruker mobiler til alt. Eksempel: I forrige uke var jeg i Shanghai, og mobil er det så kraftig at hvis du vil ta en taxi (og alle som har vært der, vil være enige om at det å ta en taxi i Shanghai i dag er svært komplisert og vanskelig), det er en søknad som gir deg mulighet til å snakke i mobiltelefonen din, noe som indikerer at du trenger en taxi og umiddelbart blir forespørselen din presset til hundrevis av drosjer. I løpet av minutter stopper en taxi og henter deg opp. Fra dette eksemplet alene kan du forestille deg hvor sterk mobil tilstedeværelse og mobilkultur er på noen steder (og blir stadig mer så globalt), så det er viktig å bruke mobiloptimalisering til handelsverdenen å være og forbli foran kurven. Det er også viktig å vurdere at teknologien du velger, må ha muligheten til å utvikle nye versjoner og produkter på en måte som maksimalt kan tilpasses markedets behov. Dette betyr at din valgte teknologi må preges av en åpen arkitektur. Du må skjønne: Har din valgte teknologi kommet med et bakkontor. Andor kan det integreres med ditt eksisterende bakkekontor. Kan rapportene tilpasses min forretningspraksis, regulatoriske krav og interne prosedyrer. Kan den også integreres med mitt andre system (s)? ), for eksempel med overvåking Og også denne teknologien leveres med et API-program (grensesnitt for applikasjonsprogrammering). Hvis plattformen krever oppdateringer for å imøtekomme endrede markedsforhold eller klientkrav, hvor lett (eller hardt) vil plattformen imøtekomme det og til hva Kostnad 3) Støtte og opplæring. Skal jeg motta kontinuerlig, kontinuerlig støtte? Er støtten mot ekstra kostnad for meg? Er støtten proaktiv, rutinemessig og pedagogisk eller mer reaktiv og beredskapsbasert? Bare husk: I begynnelsen, når du skaffer plattformen og tilhørende teknologi, må du trene personalet til å bruke det. Suksess i denne sammenhengen innebærer ikke en engangsopplæring. I stedet krever det flere opplæringer og oppfølging for å sikre at personalet og salgsteamet alle kan mestre det. Vil trening oppstå over telefon via videokonferanser Vil treningen foregå på egne kontorer eller i leverandørkontoret og hvem betaler for treningskostnadene Når du starter din megling, vil dine ansatte stadig oppleve situasjoner som krever leverandørveiledning og assistansituasjoner som spenner fra klientforespørsler og klager til personellbehov forklaringer av back-office og plattformfunksjoner. Selv om du er velutdannet og har en håndbok for plattformen og tilhørende teknologier, vil daglig erfaring og utfordringer variere mye, og det vil ta noen måneder før du faktisk forstår hvordan de fleste aspekter av plattformen og tilhørende teknologier fungerer. Så du trenger et dedikert lag fra leverandøren for å være tilgjengelig 24 X 6, som gir deg støtte. 4) Forretningsmodell: Hvilken forretningsmodell understøtter og driver forholdet mellom megling (og klienter) og plattform-forsterker? Er det forretningsmodellen som tilbyr deg A - og B-bokkapasitet, og i så fall hvordan Hvor er dine handler henrettet, og hvorfra får du priser og likviditet Hvem er motparten Et ekte, solidt og jordet partnerskap er utelatt i en modell der leverandøren bare tjener inntekt når megleren tjener til å inkomplere en vinn-vinn-situasjon uten konflikt av interesse. Som megler må du tydelig forstå og verdsette dette fordi kundene dine definitivt vil spørre deg om denne forretningsmodellen, og det kan være et svært sensitivt emne. Klienter vil være sikre på at de handler i et gjennomsiktig og ærlig miljø uten å ha noen bekymringer om mulig manipulering til fordel for andre parter på grunn av feiljusterte insentiver eller forretningsmodeller. 5) Markedsføringsverktøy. Når jeg har satt opp teknologien og plattformene, hvor mye (hvis noe) støtte vil jeg motta fra markedsføringssiden av leverandøren min, og hvis den er tilgjengelig, hvordan og hvor mye betaler jeg for denne markedsføringsstøtten. For eksempel: Vil leverandøren kunngjøre partnerskapet Vil leverandøren nevne megleren min på sine nettsider Vil leverandøren komme og hjelpe meg i utstillinger Vil de designe brosjyrer, bannere og eventuelle andre markedsføringsmateriell, eller ville alt dette være strengt ansvaret av mine ansatte Hvilke andre markedsføringsmateriell kan leverandøren tilby meg For eksempel kan noen tilbydere levere til deres hvite etikettpartnere pedagogiske videoer som er merket eller med merkenavn til fordel for megling (f. eks. deg) noen gir rapporter og analyse av markedene ( inkludert økonomiske kalendere). Noen av dem kan også tilby en komplett hvitemerket merket TV-feed, som Dukascopy Bank via sin Dukascopy TV. Og som fremhevet og understreket før, vil de gi meg et Fx fellesskap Vil de gjøre demo konkurranser for mine klienter engasjement og deltakelse Vil de gi artikler og intervjuer fokusert på partnerskap og aspekter av virksomheten av interesse for mine kunder. Det bør være viktig for enhver megler at leverandøren hjelper dem på en direkte og omfattende måte med markedsføringsmaterialer, slik at megleren føler at han ikke er alene, at han er i et ekte partnerskap. Og til slutt vil leverandøren være en konkurrent eller en ekte partner. Det er sikkert noen andre faktorer å vurdere også, men denne artikkelen omfatter langtidsserfaring og de faktorene jeg anser for å være den viktigste og kritiske. Husk: en white-label partner isas Jeg har analogisert i nyere artikler som et ekteskap hvor skilsmisse ikke er et alternativ. Derfor: Ta deg tid til å søke riktig og finne den riktige partneren, helt fra begynnelsen. Vennligst svar med hvilke deler av denne artikkelen du finner mest nyttige og hev eventuelle ubesvarte spørsmål som kommer til hjernen. FOREX WHITE ETIKET Så du har drømt om å starte ditt eget meglerfirma. Start din egen forex white label megler virksomhet fra hvor som helst i verden med liten risiko, kostnad og i minimal tid. Kom deg om bord med FXGlobes forex hvit etikettløsning og få tilgang til den ultimate pakken med verktøy og teknologi. Vi inkluderer også personlig engros-, clearing-, likviditets - og risikostyringsløsninger for ditt merke, uansett din handelserfaring. En hvit etikettmegler har FXGlobes fullstøttesystem levert av vårt multispråklige støttesenter. Bli en hvit etikettpartner Høykaliber handelsplattformer med tilpasset risikostyring, overlegen prisalternativer og gjennomføring Minimum forex white label kostnad Få ekstra tjenester: nettsteder, CRM, tilknyttet programvare og mer Over 2000 Forex og CFD instrumenter for dine kunder å nyte White label forex unike trading verktøy START NOWRisk Advarsel: Handlehandlede produkter som Forex og CFDs innebærer betydelig risiko for tap og kan ikke være egnet for alle investorer. Det er risikabelt å handle slike produkter, og du kan miste all investering. Våre Vilkår og betingelser, Risikoopplysninger og informasjon om FXGlobes-tjenester finner du her. Vær oppmerksom på at tidligere resultater ikke er en indikasjon på fremtidig ytelse. Innholdet på denne nettsiden utgjør ikke finansiell eller investeringsrådgivning. Eventuell informasjon her er generell og tar ikke hensyn til dine personlige forhold, investeringserfaring eller nåværende økonomiske situasjon. FXGlobe Limited er et registrert selskap i Republikken Kypros med registreringsnummer HE 254133 og er godkjent og regulert av Kypros Securities and Exchange Commission (CySEC), Republikken Kypros reguleringsmyndighet, Lisensnummer 20513. FXGlobe 7 Omirou Street, 2. etasje, Limassol 3095, Kypros Telefon: 357-25870060

No comments:

Post a Comment